joi, 22 septembrie 2022

Ce bine e sa ai...bani :)

 Cand am renuntat la job pentru a face ceea ce-mi place, am stiut ca exista riscul sa nu am vanzari. Si asta = nu am bani. De ce mi-a fost frica...n-am scapat. Au existat perioade in care trebuia sa duc un colet la posta, dar nu aveam 2.5lei pentru livrare. Acum e 8lei... 
Probabil ca unii nu stiu cum e sa simti ca esti pe drumul tau, dar sa nu intelegi de ce nu poti si trai din asta!?
Ieri a propus cineva sa mergem la Sf. Maslu. Am vazut ca mai aveam 20-30lei, deci imi permiteam sa merg. Intamplarea a facut sa nu se tina la biserica aceea. 
Mergem la alta!(a propus cineva). La Manastirea Brazi- e la vreo 30km. de oras. 
Nu s-au intrebat: dar oare avem bani de benzina? Eu m-am intrebat! Dar oare stiu sa ajung acolo? Eu m-am intrebat! A fost un drum...fara gria banului, fara frica de a merge intr-un loc necunoscut...si a fost atat de fain!!!
Imi doresc si eu! Sa am o masina pe care sa fiu 100% sigura ca ma poate duce oriunde... sa fiu 100% sigura pe  mine ca ma pot descurca in orice situatie, sa nu-mi fie teama de cheltuielile neprevazute(pentru ca am bani).
Atat de fain m-am simtit ieri!!! Vreau ca realitatea lor sa devina si a mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu