marți, 20 septembrie 2022

Niciodata

 niciodata sa nu spui niciodata...?
ieri a plecat o regina. de fapt, plecarea ei a fost mai inainte, pentru ca sicriul a stat inchis.
 practic, niste stra-nepoti nu si-au mai vazut stra-bunica din 8 septembrie. niste nepoti nu-si vor mai vedea bunica...niciodata!
pe langa tot ce s-a vazut si discutat (tinute/organizare etc), eu am vazut niste fete "impietrite" si niste maxilare incordate. pentru ca un barbat nu plange...pentru ca "statura" nu ne permite. probabil ca azi a fost altfel.
cand a plecat tata, un "val" de protectie mi s-a asezat . nu stiu daca a fost de la tata sau de la barbosu'
m-am tinut ocupata cu toate cele necesare...si m-am abtinut. nu m-a interesat cine-a venit...cine ma suna...daca au "invitatii" suc in pahar. ma irita la maxim treaba asta: sunt ultimele ore cu tata...crezi ca ma intereseaza daca are lumea suc??? cu tata apucam sa stau doar dimineata, cand nu era lume. si n-am plans. am strans din dinti, dar n-am plans. era treaba mea cu tata. nu trebuia sa vada lumea. am urlat dupa. o sa-l mai vad pe tata??
niciodata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu