luni, 3 octombrie 2022

Povestea unei rochii...

 M-a anuntat de prin vara ca va avea nunta la inceput de octombrie. Si ca va trebui sa fie o rochie WOW, ca doar e nasa :)
Nu te stresa, e timp! -i-am zis
Rochie neagra jos/rosie sus, cu un mac mare in fata. A mai zis ceva legat de decolteu-parte peste parte, dar deja intra in treburi de coitorie, asa ca n-am mai retinut. 
Si cum fiecare student invata in ultima zi pentru examen, asa m-am apucat si eu de rochie in ultima saptamana. Fiind primul model, mi-a dat ceva batai de cap! Sora(cu care lucrez pe partea de croitorie) tot zicea ca"nu se poate"! La mine nu era aceasta varianta! Mai erau cateva zile! Trebuia sa se poata! Si cum solutiile vin daca le ceri/cauti, s-a putut. Pana n-a fost gata, n-am putut sa lucrez la altceva. Desi imi terminasem treaba, stateam ca pe ghimpi(cum sta studentul cand asteapta rezultatele la examen) , sa vad cum e finalul, dupa ce iese de la cusut. Apoi alte emotii, cand o primeste clientul!
Nu e mereu cu multa energie consumata, dar niciodata o rochie pe care o realizez nu e o simpla "carpa". Si-mi doresc ca fiecare client sa realizeze acest lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu