luni, 15 iulie 2013

Rochie impaslita

O textura de vara obtinuta din batiste de matase naturala+lana superextrafina(16 microni)+vascoza. Este prima rochita cu volanase obtinuta folosind un tipar care urmarea oarecum linia corpului. Cum? Mi-am dat seama cum trebuie sa asez lana :) Mai am de invatat la partea de sus, dar...incet-incet :) Inca n-am gasit o solutie pentru talie... Hainele impaslite fiind fara cusaturi( 90% din produsele altor artisti super buni asa sunt), e imposibil sa imbraci o rochie impaslita cu talie 60 cm, pentru ca nu va putea trece de umeri. Prin urmare....altii se ocupa de moda :)

disponibila AICI

Iar eu zic ca aceasta rochita merge cu gentuta....

disponibila AICI


dar in nici un caz cu botoseii! :)


disponibili AICI





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu