luni, 8 iulie 2013

Rochie impaslita

Nu stiu daca e varianta cea mai "subtire" cand vorbim de impaslit, dar cred ca e in top10.  Am folosit doua straturi de batiste de matase naturala intre care am pus un strat subtire de lana superextrafina. Am vrut-o ceva mai lunga, dar ca de obicei nu m-a ascultat. A fost si vina mea...am sa vad la a doua varianta daca m-am prins de smecherie :)
Cateva imagini din  proces...
 Are un aspect de hartie realizata manual. Dupa cum se vede in imagini aveam destul material cat sa fac o rochie de mireasa, dar...am fost nevoita s-o mai lungesc totusi(nu ma adresez femeilor care poarta atat de scurt :) ). Cu toate astea, cred ca e musai sa ai picioare frumoase!


disponibila AICI

P.S. Legat de postarea anterioara: n-am sa va pot spune niciodata despre ce e vorba. Va pot spune doar atat: nu ma puneti niciodata sa aleg! Cand eram mica am crezut ca ai mei se vor desparti. Si stiam ca tre sa aleg intre mama si tata. NU! Nu pot face asa ceva! Cum sa aleg intre parinti si bunici? Cum sa aleg intre mama si tata? Cum sa aleg intre cei doi copii(nu e cazul pentru ca n-am)? NU POT! Luati-mi inima(fara anestezie), omorati-o si apoi voi putea sa aleg. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu