miercuri, 3 iulie 2013

Geanta impaslita "Floarea soarelui"

Au trecut aproape 2 saptamani. N-am fost in vacanta. A fost doar o perioada mai "agitata". Mi-am dat seama ca lana de pe stoc nu-mi mai spune nimic, prin urmare am facut o noua comanda. Apoi apele au devenit ceva mai tulburi si a trebuit sa fac ceva sa se linisteasca. Imi trebuie armonie in jur pentru a putea functiona. Si imi doresc sa dureze, pentru a ajunge si la mine. Ar mai fi cam 2 luni pana cand am sa renunt la job. Oare va fi asa? Uneori obosesc. Uneori nu-mi permit. Alteori imi dau seama c-am uitat multe lucruri. Oare le voi mai simti vreodata? Iar in zilele bune imi zic ca mi se pregateste ceva suuuper drept rasplata :)
Sa revenim! 
Prima poveste este geanta "floarea soarelui"

disponibila AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu