duminică, 20 februarie 2011

Targul handmade in viitor

Initial am vrut sa scriu 2020, apoi mi-am zis ca sunt prea pesimista, am mai luat o gura de optimism, si cand sa zic 2012, m-am razgandit. Prin urmare, alege fiecare dupa pofta inimii :)
Cum va arata un targ handmade in viitor? Sau...cum vreau sa fie un targ handmade?
Paaaai, sa fie ceva "de poveste"!
Un loc plin de culoare, de lucruri unice, de povesti sub diferite forme.
Pare imposibil? Nici pe departe! Cum pot realiza acest lucru?
1. aleg o locatie "in drumul oamenilor". Drumurile spre "mancare" sau "d'ale casei" sunt cele mai batatorite! :)
2. Imi stabilesc numarul corect de participanti. Imbulzeala nu ne place!
3. Aleg participantii. Vreau talent, vreau diversitate, vreau handmade, vreau uimire pe chipul vizitatorilor! Nu-i am aproape?
4. "Standul provincialilor"! Angajez un "vanzator" pentru produsele artizanilor din departare. Au astfel posibilitatea de a fi prezenti doar prin lucrarile lor.
A sosit Mos Ene. Noapte buna, copii! :)

P.S. Articol participant la concurs! Ssssst! Secret!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu