marți, 8 februarie 2011

Luuume lume, mare concurs mare!!!

Premiul:

geanta tricotata si apoi impaslita
Perioada de desfasurare: 9.02.2011-16.02.2011
Cum o poti castiga?
- lasi un comentariu la acest post in care iti exprimi intentia de participare=1p
- iti anunti public :) participarea prin publicarea unui articol despre acest concurs(pe site, facebook, unde doresti) si-ti inviti prietenii sa te sustina=1P
- fiecare persoana care doreste sa te sustina trebuie sa lase un comentariu la articolul tau scriind "gariana"=1P
Cu cat ai mai multi sustinatori, cu atat sansele tale de castig sa maresc.
Castiga cel/cea care aduna cele mai multe puncte!!
Orice sustinator poate deveni participant daca urmeaza pasii de mai sus.
Start concurs!
Bafta tuturor!

6 comentarii:

  1. Salut!
    Doar ce te-am descoperit si mi-au placut mult rochitele, in special cea cu "MACELE". Din pacate nu este marimea mea. :(
    Ma inscriu si eu la acest concurs ptr ca imi place arta hand-made si poseta pusa in joc!

    Succes celorlalti participanti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Leyla BS,
    iti doresc succes in a strange cat mai multe puncte :)
    Rochita(acest model) e posibil sa o mai pot face pe marimea XL. Daca e ok sau pot schimba modelul...mesaj pe benny77@email.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. super super super poseta!

    RăspundețiȘtergere