miercuri, 16 februarie 2011

2 ani...

Au trecut 2 ani de cand am intrat in lumea handmade. Pe 16.02.2009 s-a nascut gariana
In primul an am vazut cu ce se mananca... al doilea an l-am dedicat targurilor. Am pictat pe haine...le-am dantelat...am tricotat...am crosetat...m-am legat de trandafirii din gradina bunicii...am impaslit lana. Nu vroiam s-aud de "nisa". Daca am sa ma plictisesc?? Am pus handmade-ul pe primul loc. Ajungeam acasa si incepeam. Uitam sa mai mananc. Nu mai aveam timp de nimic altceva. Si nici nu vroiam sa mai am. Casa era plina de haine...de materiale...de gheme...etc. Un lucru inceput azi trebuia sa il termin tot azi!
La sfarsit de an 2010 mi-am propus sa fac lucrurile mai domol. Targurile anul acesta vor fi foarte rare. Nu ma mai grabesc, daca nu am inspiratia necesara pt. a termina un lucru, il las. Am mai multa grija, chiar daca mai putine produse realizate. Si...s-a vazut. Coletele au plecat...unul dupa altul :) Si-am zambit :)
Acum cateva zile m-am hotarat: lana impaslita.
90 % din munca mea in asta va consta. Las 10% celor care vor mai dori si altceva(tricou pictat sau altceva). Prin urmare, dupa 2 ani de zile ma "nisez" :))
Cand eram mica, nu-mi placea lana. Trebuia spalata...si era murdara si mi se lipeau mainile...apoi batuta si iesea un prafffff..apoi descurnutata(k oaia nu stia sa mearga doar prin locuri cu flori)etc. Nu-mi placea.
Dupa 20 si ceva de ani(nu zic cati), m-am intors la lana. Si ca un semn, am primit o lana cu tot cu paie in ea :)
Sa-mi pun o dorinta inainte de-a sufla in lumanari!
Cine-a furat tortul??
P.S. Am primit si-un cadou de ziua mea, dar am sa vi-l arat dupa ce-mi revin din betie :P

:)

2 comentarii: