luni, 8 noiembrie 2010

Targul de toamna...


impresii.
Initial nu ma gandeam sa particip la un targ in noiembrie. Si pentru ca participarea la targul de Mos Nicolae a fost conditionata de participarea la acesta, a trebuit sa merg. Dar n-am fost decat sambata(nu prea multe produse, si nu mi-am mai batut capul cu gasirea unui loc de dormit peste noapte). Prin urmare, am facut toata saptamana coliere din lana(de aceea n-am mai postat nimic-lipsa de timp). M-am trezit sambata pe la 4:30. Am plecat pe la 6. Ciudat, fara emotii. Am prins un rasarit superb( de Vama). Am ajuns destul de bine(incep sa ma acomodez traficului din Bucuresti). Si totusi,cateva cuvinte: conduceti ca la nebuni! Nici benzi delimitate nu mai aveti-oricum nu le respectati. V-au delimitat sensurile...oricum nu va pasa! Treceti peste! Dar am vazut si un lucru...sa-i spun bun. Pentru ca faceti atat de multe greseli, iertati si greselile altora. La noi daca gresesti banda si vrei s-o schimbi, nu prea ai sanse sa te strecori printre ceilalti. Astepti la coada! Am trecut si pe langa un accident, enevitabil la cum se conduce. Destul de turtita o masina.
Dar sa trecem la targ.
De dimineata destul de putini vizitatori. Va treziti cam tarziu! :P
Dar au fost. Acolo sunt mereu. Cumparatori? Au fost. De fapt, nu toata lumea a fost multumita. E greu in vremuri de criza. Trebuie sa fie frumos+nou+accesibil+folositor+concurenta etichetelor.
La mine au fost de baza colierele. Ceva nou. Unii nu stiau ce sunt. Dar am avut parte doar de pareri pozitive. Am vazut si domni cu multa rabdare :) " De la 12 ma tot plimba!" Si era 18 :)) Ideea e ca ne trebuie fffff multa imaginatie ca sa supravietuim. E frumos, dar e greu! Am avut parte si de lucruri mai putin placute. S-a uitat cineva ciudat si mi s-a facut rau. Mi se intampla. Si e o stare atat de naspa! Imi afecteaza vaderea si ma doare capul rau de tot! Noroc de o vecina de stand care mi-a zis un "descantec". Merci mult!
A fost frumos. Si sunt multumita. Si obosita. Si am febra musculara. Si ma doare si ochiul(sigur imi iese ceva!) Si e 6:30 si tre sa plec la munca.
Iar e un rasarit fain. Nu mai fain decat acela.
In saptamana ce urmeaza urmeaza alte postari, alte greseli, alte idei, munca si sper bucurie la sfarsit. Va astept dorintele, parerile, nemultumirile pe benny77@email.ro
Zi frumoasa!
La multi ani Mihail si Gavril, la multi ani tata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu