sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Saptamana boleroului




Saptamana aceasta mi-a cam descarcat bateriile. Simt oboseala in oase. Zici ca am febra musculara. In plus am avut si dureri de spate. Iar marti, dupa ce am venit de la munca, nu am mai putut face chiar nimic. Cred ca am adormit pe la 21. Am mai si imbatranit... sa va spun ca a trebuit iar sa fac mancare?? De parca numai de asta aveam chef! De data aceasta nu s-a mai vrut ciorba, ci sarmale. D'astea n-am facut in viata mea. Pana am fiert varza...m-a apucat 20. Eram in criza de timp! Nici destul timp sa le impachetez, nici destula varza. Si sarmale mici n-am rabdare sa fac. Iar pt mari era prea mica varza. Cum le leg? Cu paste? Am fiert pastele...si cand sa fac nod...imi fugeau pastele din mana. Am facut niste guguloaie si le-am pus inghesuite ca sa nu se desfaca. Daca nu l-am blestemat pe cel care a avut ideea sarmalelor...toata seara! M-am trezit la 5 sa fac mamaliga si placinta cu mere. De mancat, au mancat. Le-am zis ca daca nu le place, pot sa nu mance. Sau sa puna mai multa smantana. Am facut numai varza in toata casa. Si timp de curatenie nu am, ca sunt in criza de timp pentru targ. Si am stat toata saptamana sa fac acest bolero. Si mi-am mai facut niste nervi si la munca...si vreau sa ies la pensie!
Pozele sunt naspa, stiu. Pe viu arata mai bine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu