marți, 16 noiembrie 2010

Cosmarul zilei de azi

Pe la ora 3 m-a trezit un zgomot. Venea din bucatarie. Aveam o strecuratoare intr-o oala. Cine facea zgomot?? Un SOARECE!!!! DE unde venise???? PE unde???? Ca stau la 2!! Si fac alergie la soareci! Sa nu-i vad!! CE fac??? Am facut un fel de labirint pana la usa de la balcon, am deschis usa si am asteptat 2 ore sa iasa din bucatarie si sa iasa pe usa. 2 ore cu usa deschisa de la 3 la 5 dimineata. Si pt. ca nu l-am vazut cand a iesit din bucatarie ci doar cand a iesit pe usa, am crezut ca era alt soarece. Si am mai stat 1 ora juma in liniste ca sa fiu sigura ca nu se mai aude nimic. Apoi a sunt ceasul. Nu era vis. Trebuia doar sa plec la munca. Acum stau cu urechile ciulite in liniste totala. Si nu-mi dau seama pe unde a venit. Mama lor care au facut ANL-urile din carton! Am sa dorm in fund si am sa tresar la fiecare zgomot facut de frigider. Si am sa visez soareci. Mor!

3 comentarii:

  1. Io pun pariu ca e baiat de treaba si-a venit sa iti tina companie, sa beti o cafeluta, sa lucrati lana ... si tu il gonesti. Ce fiinta, dom'le! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, gandeste-te ca este doar un hamster :)) micut si frumusel

    RăspundețiȘtergere
  3. aduceti un leu, un sarpe, un urs, orice, dar nu soareci!!

    RăspundețiȘtergere