marți, 2 aprilie 2013

A doua sansa

Dupa cum am spus, la sfarsitul lui martie trebuia sa se nasca rochia pentru premiera la opera. Destinul a facut sa ma opresc la negru. De frica sa nu fie iar prea scurta, am folosit un tipar "generos". Lana neagra n-a ajuns. Cu ce-o pot inlocui? Cu verde, iar la verde merg macii. Si pentru ca era prea intuneric in campul cu maci, am dat putin timpul inapoi si-am facut un apus. Rochia imi place si asa. Dar starea mea din aceasta perioada a contribuit la adaugarea unui alt element: o floare singura-n noapte. Locul si "destinul" florii este in mainile doamnei care va purta rochia. S-a declarat multumita. Rochia nu e perfecta, este doar o parte din mine. Sper doar sa fie purtata cu drag. Si-i multumesc doamnei pentru incredere!




P.S. Rochia albastra se pare ca nu este potrivita pentru o nunta la castel. Inconstienta, mai fac o incercare. Prin urmare, o gasiti AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu