marți, 26 martie 2013

O alta poveste...

Saptamana aceasta cineva mi-a cerut detalii legate de aceasta rochie . "Sunt baiat si nu prea ma pricep" mi-a zis. Voia s-o cumpere pentru o prietena. Pe scurt: student(sta in Tudor- Iasi-cunoscatorii stiu), face un cadou de 250 lei unei prietene?? Baiatul fie e indragostit lulea de "prietena", fie prietena e o fata suuuper norocoasa! :)
La prima varianta deja am facut scenariul: ...ea deschide cadoul...ramane socata...isi da seama ce minune de baiat are langa ea(pana atunci nu-l vazuse), se indragosteste pe loc, se casatoresc si traiesc fericiti pana la adanci batraneti! Iar eu super fericita ca am avut partea mea de "vina" :))))

Acum va prezint o alta rochie, cu o alta misiune: sa mearga la Paris, la o nunta. Pana acum arata asa:



dar va mai suferi ceva modificari. Acum, ca e de Paris...de nunta la Paris...habar n-am! N-am fost la Paris si nici la o nunta de muuult timp. Pe vremea mea se purtau rochiile pe care acum nu le mai suport. Vom vedea ce zice "stapana" :)
Dupa ce pun punct acestei rochii, ma ocup de rochia(celebra rochie) care va merge la premiera la opera. Simt ca isi doreste sa apara. Sau poate vreau sa cred asta. Dar imi doresc sa iasa ceva...

Update:
noul look :))







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu