sâmbătă, 2 februarie 2013

Linistea de dupa furtuna

M-am trezit pe la 4:47 si-am fost rasplatita pentru asta(imaginea e mult mai spectaculoasa, dar eu sau aparatul meu nu i-am facut fata):
















In urma cu 2 zile...
A trebuit sa-mi iau 1 zi de concediu(ordin de la sef) si mi-am mai luat eu inca una. 3 zile libere...numai bune sa termin niste comenzi. Am planificat lucrurile...era bine. Cand arunc un ochi pe calendar...sambata sarbatoare! Valeleu!!! Ce ma fac??? A trebuit sa inceput lucrul la 6:00 si terminam pe la 20:00. 
Ce-am reusit sa termin:
- o bluza pentru o doamna care lucreaza la Opera Romana din Timisoara...


- un colier pentru o doamna taaare draguta



- o geanta pentru aceeasi doamna draguta - ar fi vrut sa fie rosie, prin urmare geanta devine disponibila AICI



- un alt brau pentru rochita alba



- o rochita pentru o fetita de 2 ani



Casa arata ca dupa razboi, dar cine mai are chef s-o curete?? :D












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu