miercuri, 13 februarie 2013

Esarfa impaslita "Liliac"















disponibila AICI





Zi de 13. Nu prea cred io in treburile astea, dar azi a fost clar zi de 13! Ma trezesc dimineata...ma duc la baie. Apa pe jos! Teava care duce apa la wc s-a spart. Dau sa inchis robinetul...intepenit! Imi adun toate puterile si...se rupe de tot! Opresc apa cu degetul. Cu o mana tineam, cu alta incercam sa inchid robinetele. Toate intepenite! Ce naiba fac? Uda din cap pana-n picioare, cautam solutii. Si ma rugam sa-mi dea putere sa pot inchide robinetele. Nu puteam pleca sa dau un telefon, de chemat n-avem pe cine, degetele ma dureau... Dau drumul la apa de la chiuveta si-mi dau seama ca debitul apei de pe teava era putin mai slab. Dau drumul si la cada...fug repede sa aduc o cheie, am batut cu ea in robinet si ...am reusit sa opresc apa. Oooof, e atat de greu uneori cand esti singur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu