duminică, 1 ianuarie 2012

1.01.2012

Prima zi din an. Imi place linistea acestei zile. Unii nici macar nu s-au trezit, iar cei care au facut-o cu siguranta sunt zombi :) Eu nu am facut revelionul. Mi-am promis ca anul viitor il voi face la munte :) Am facut doar ceea ce mi-a facut placere: handmade, am papat prajituri, am citit, dar am observat cu parere de rau ca programul la tv tinde spre "groaznic". Prin urmare, m-am culcat devreme.
De acum, ne pregatim pentru primavara. "Deja?" - vor spune unii. Da, deja. Va fi Sf Valentin - de care eu nu voi tine cont si va fi "Martisorul". Inca nu stiu daca voi participa la vreun targ. Ceea ce stiu este ca nu voi face martisoare "pt. ele". Vor fi martisoare pt Ea, pt Ea, pt Ea. Martisoare ce nu vor fi "demodate" odata cu trecerea acelei perioade.
Imi amintesc ca acum cativa ani directorul nostru de la munca luase niste martisoare " de 2 bani" pe care le pusese intr-o punga si ne-o intindea fiecareia:luati! Stiu ca gestul conteaza, dar as fi preferat sa nu-mi dea nimic!
Sper sa am un an plin de creativitate! Si multi clienti :)
La multi ani tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu