vineri, 30 decembrie 2011

Introducere, cuprins si incheiere












Acesta este probabil ultimul produs pe anul acesta. Il gasiti AICI De ce flori? Pentru ca imi doresc sa ninga. Sa ninga (macar o zi) cu fulgi mari mari! :)



Cum a fost 2011? Inclin sa cred ca am mai crescut. Dar mai am multe de invatat. Am avut parte de clienti frumosi. Sper ca s-au bucurat cu adevarat de produse. Imi doresc ca numarul lor sa creasca in 2012 iar eu sa am destula inspiratie cat pt. 1000 lucruri frumoase. :)
Multumesc tuturor celor care mi-au fost alaturi!






Ce-mi doresc in 2012?
- sanatate tuturor
- sa apara Fat-Frumos :D
- revelion intr-un loc "de vis"
- sa parcurg mare parte din distanta pana la " fac ce-mi place!", chiar daca asta inseamna mai multa munca :)

Un an nou asa cum vi-l doriti si nu uitati sa fiti mai buni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu