sâmbătă, 27 august 2011

Maci- tablou textil








Cu ceva timp in urma o doamna si-a exprimat dorinta de a avea niste tabluri- maci pentru viitoarea casa. Si daca se poate...unul urias- 1m. Cum fac? Din ce? Urma sa discutam detaliile. Am dat o fuga la un magazin cu materiale si am gasit o catifea super. Doamna e in concediu, iar eu nu m-am putut abtine si m-am apucat de lucru. Cand sa fac pozele... deja prea intuneric in casa. Ok, le las pe maine. Dupa 5 min. deja bateam cuie in alt perete, mai aproape de lumina. Pozele au iesit naspa...maine fac altele. Dar is nerabdatoare sa aud totusi o parere :) Macii au aprox. 30 cm.

update: sper ca acum e mai bine :)
momentan macii sunt rezervati. doamna D decide daca sunt ceea ce si-a dorit sau nu.
daca va doriti si voi: benny77@email.ro :)

Un comentariu: