sâmbătă, 6 august 2011

3 frati patati

Mai tineti minte concursul?
Ei bine, nu stiu cum se face dar cred ca nu am noroc la concursuri. Nu s-a intamplat nimic. Tare suparata am fost. Poate trebuia sa ofer o bere? :P
Si cum stateam io asa si ma gandeam, mi-a trecut prin cap ideea de a scoate rochita la licitatie. Care da mai mult...iar cu banii stransi...etc. Dar la ce noroc am... In momentul ala, cum statea Barbosu asa la o cafea, imi auzi gandul si trimise un inger sa-mi cumpere rochia! Suuuuper!
Iar cu banii am luat:



Sper sa-mi traiasca si sa creasca mari si sanatosi!

2 comentarii:

  1. Sa-ti traiasca si sa te bucuri de ei!!:D
    Si eu am o multime de plantute pe balcon.. din pacate in ultimii ani poluarea asta a facut o gramada de victime .. asa ca am mai pierdut, dar am mai si primit.
    Frumos concursul pe care il facusei!!
    Rux

    RăspundețiȘtergere