vineri, 3 decembrie 2010

Planuri schimbate

Si iata ca ce ne-am dorit(iarna) a venit. Are o intrare cam naspa...sa speram ca-si va reveni. In prima zi m-am bucurat din casa de fulgii de nea. A doua zi a trebuit sa merg la munca si mi-am gasit masina imbracata in gheata. Si da-i...si sparge...si sparge...si da-i! Eram singura om din parcare. Si la ce gheara era pe jos, sigur cadeam in fund, ca am cauciucurile cam tocite. Ce fac? Lanturi! Lanturile erau pe balcon...pe balcon iesise siorecele...daca nu plecase de acolo?? Trebuia sa ies. Cum se pun lanturile?? Vezi imaginea 1...2...3...pana la 6. Eram singura om care-si punea lanturi. Aveam singura masina cu lanturi din oras. Iar la munca:" - Cine ti-a pus lanturi???" Barbatii au o parere cam naspa despre femei.
Maine am targ. Am stat toata saptamana cu ochii pe meteo si sambata a aratat doar ploaie. Pt. duminica era putin soare...acum a disparut si ala. Iar Moldova intra sub cod galben. Deja e o ceata enervanta. Daca ploua, lumea nu va veni la targ. Cred ca am sa bat drumul degeaba. Daca m-as duce doar duminica as salva banii de cazare. Cred ca asa am sa fac. 80% din lucruri sunt deja in masina. Mi-am luat si cauciucuri de iarna...fugi la vulcanizare....am obosit sa le fac eu pe toate :( Poate ajung duminica la targ. Daca se va circula in Moldova. Deja se aude salvarea. Accident.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu