luni, 27 decembrie 2010

Din plictiseala

Afara ninge linistit(prin fereastra din fata asa se vede) sau promitator(dac-o tine tot asa maine e posibil sa nu se mai poata ajunge la munca!). Pierd timpul la munca. Si-mi pierd rabdarea...si mi-au venit cateva idei de pus in practica...ce caut io aici?? Ce-as putea sa mai povestesc sa treaca timpul??
Am o dorinta pe care as dori s-o adresez organizatorilor de targuri. Imi doresc ca in cadrul unui targ sa fie un stand-doua pentru artizanii din provincie.
Ce presupune un targ organizat in Bucuresti(un ex) pt un artizan din Bucuresti?
Taxa tarticipare+ celelalte cheltuieli pe care le au toti(materiale...munca...publicitate). Noi pe langa toate acestea trebuie sa mai scoatem transportul si cazarea.
Mi-as dori ca la targuri sa fie si standuri comune. Sa ai posibilitatea de a trimite 5-10-15 produse, fara sa fie necesara prezenta. Impartim taxa, produsele ti le ia curierul de acasa, platim vanzatorul...si tot ar fi riscul mai mic. Asta mi-as dori pentru anul ce vine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu