vineri, 24 septembrie 2010

Sal cu amintiri- 130 ron



Un sal tricotat din fir multicolor de lana avand dimensiuni 40/95 cm, cu tenta de extindere. Pastreaza amintirea frunzelor de toamna si a fluturilor ce zboara vara, fiind un bun scut impotriva sagetilor gerului ce va urma.
Se spune ca la orice produs, pentru a deveni mai atragator, trebuie sa-i faci o poveste. Care este povestea lui? Realitatea!
" Rar fac lucruri care necesita o perioada mai lunga de timp. De ce? Pentru ca trebuie sa evit sa am in acea perioada o alta idee(exista riscul sa las produsul inceput) si exista riscul sa-mi pierd rabdarea :). Prin urmare, pentru a nu pica in asa ceva, am grabit ritmul. Cum ma intorceam de la munca,incepeam sa lucrez! Am dat la o parte restul. Printre ele s-a aflat si mancarea. Astfel ca m-am trezit spre sfarsitul proiectului cu niste ameteli deranjante. Ieri n-am putut sa mai fac nimic. A trebuit sa dorm doar pe partea dreapta, pentru ca daca ma intorceam, ameteam. Orientarea mea in spatiu a fost si ea afectata, asa ca "m-am atins" cu alta masina. Va trebui in urmatoarele zile sa-mi repar greseala. Asta e!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu