duminică, 28 noiembrie 2021

Visul

 Veneam spre blocul in care stau. Pe langa mine mergeau doi domni, dar nu i-am observat decat in momentul in care am vazut ca si ei doreau sa intre in scara blocului meu. Unul din ei mi-a deschis usa, celalalt m-a oprit: mai stati, nu intrati! Observ ca pe scari coborau oameni cu o targa. I-am intrebat cine a murit. Mi-au zis ca mama. Mi s-a facut rau si m-am trezit.
L-am visat si pe bunicu murind, si pe mamaia. La bunicu am plans mult. Eram copil si nu reuseam sa ma opresc. Il vedeam langa mine, dar nu reuseam sa scap de acea durere pe care-o simti atunci cand pierzi pe cineva drag. La mamaia eram ceva mai mare si eram singura.
Pe tata nu l-am visat mort. L-am visat in multe accidente din care putea sa moara sau sa scape, dar niciodata mort. Si s-a dus...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu