luni, 10 decembrie 2012

Colier impaslit

S-a mai dus un targ...
Vremea n-a tinut cu mine! A nins sambata noapte, inca ningea cand m-am trezit, zapada cam maricica, se circula pe o singura banda. "Mai bine stai acasa"! Am plecat. Aproape de Ramnic nu mai era ninsoare, era ploaie. Dar ploua destul de tare. Tot inainte! La Bucuresti tot ploaie, ceea ce a facut circulatia mai putin stresanta :)
Produsele mi-au fost primite destul de bine :) Cel mai mult mi-a placut o fetita:" Mami, o vreau pe'asta!" Si cum un copil nu se lasa pana nu e auzit, a zis de vreo 5 ori! Pacat ca rochita ii era prea mare :(  Daca ar fi fost vanzarile pe masura reactiilor, as fi terminat cu rata la masina :))
Drumul m-a obosit mai putin decat m-am asteptat. Si la intoarcere, mare parte din drum l-am facut pe intuneric. Si pentru ca am avut zile, la un moment dat a trecut un tir in viteza pe langa mine, masina a inceput sa se clatine, mi-a acoperit masina cu apa(ploua), nu mai vedeam nimic...am avut noroc :)

















disponibil AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu