duminică, 5 august 2012

Rochie impaslita


 Rochie realizata prin tehnica nunofelting(impaslire pe matase naturala). Se spune ca matasea catifeteaza pielea. Si ca lana regleaza temperatura corpului. Barfe sau adevaruri? :D
Disponibila AICI

     O perioada destul de slabuta. Simt o oboseala in oase care-mi taie cheful de munca. Iar cand fac ceva fortat, nu-mi place cum iese. Am observat ca nici comenzile cu limita de timp nu-mi prea ies. Am nevoie de concediu. Undeva departe de casa. Macar o zi-doua cu burta la soare. Urmeaza saptamana de concediu si sper sa-mi permit 2 zile libere. Ma gandeam sa merg la 
Muscel cLoverFest. Prind 3 iepuri dintr-o lovitura : munca + relaxare la iarba verde+ dorinta bunicii de a merge la Targoviste. Un drum destul de lung, iar de va fi cald va fi si obositor. Ma mai gandesc....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu