marți, 29 mai 2012

Dorinta care m-a socat

O rochita si-un colier intr-o saptamana(rochita e data, iar colierul asteapta confirmarea)? E putin, dar exista o explicatie :D Week-end-ul trecut m-a contactat o viitoare mireasa. -"Stii, luna viitoare voi avea cununia civila si nu gasesc nimic care sa-mi placa. Vreau sa-mi faci tu ceva :)" Adevarat ca e doar cununie si nu nunta, dar totusi...m-am socat! Tu-ti lasi ziua asta pe mana mea?? Prin urmare...ma marit! Nu eu, ea. Dar cum voi fi prezenta prin ceea ce voi crea, si io :D As fi dorit sa am o misiune mai usoara prin gasirea unei rochite pe care s-o modific, dar...ghinion! Am luat eu material si voi realiza rochita din instinct :D Mai mult o gandesc decat o lucrez, dar nu vreau sa ma grabesc :) Omul asta a avut incredere in mine si nu vreau s-o dau in bara! O vad mai mereu activa pe facebook. Si ea ma vede pe mine. Oare cum de are rabdare si nu ma intreaba: fata, tu lucrezi la rochita mea sau o sa merg nud la cununie? :D Vai de capul meu...ma marit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu