marți, 13 septembrie 2011

Concurs "Pretul in handmade"

https://www.facebook.com/notes/gariana-mariana/concurs-pretul-in-handmade/284787418202028

"Desi am intrat de ceva timp in lumea handmade, unii artizani inca reusesc sa ma surprinda prin modul in care stabilesc pretul. Am citit unele articole legate de acest subiect, dar tot nu m-am lamurit. Cum stabilim totusi pretul? Mie unele preturi mi se par de-a dreptul exagerate. Poate am luat ca axemplu marile magazine care la sfarsit de sezon afiseaza reduceri de 50-80 %?Asta inseamna ca, daca eu cumpar inainte de perioada promotiei, il iau dublu??
Si cum teoria n-are nici o valoare fara practica, va provoc sa-mi aratati voi. Vom pleca de la ideea ca e musai sa avem in valoarea finala a produsului: pretul materialelor + orele de munca. Ca doar nu muncim degeaba, nu? Ce adaugam dupa?
Vom lucra cu cifre. In imagine aveti un produs handmade. Voi veti stabili pas cu pas pretul final. Singurele date pe care vi le dau sunt: costul materialelor( lana=20 lei+ poncho=60 lei)+ 5 ore de munca.
Perioada concursului: 10.09.2011- 20.09.2011.
Vor intra in concurs doar raspunsurile complete(ex.pret final 150lei=20 lana+60 poncho+50 ore munca+10 ideea+10 mai stiu io ce). Tot ce trebuie sa faci este sa lasi un comentariu la acest post!
Castigatorul va fi ales prin tragere la sorti.
Premiul: 50 % la oricare produs din magazin: www.gariana.breslo.ro
Multa bafta!
P.S. Sa fie cat mai multi participanti! Sa fie cat mai multi ! :P"

pana acum...nimeni :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu