sâmbătă, 19 martie 2011

Esarfa albastra

In aceasta postare voi vorbi putin mai mult :)
Impaslirea, din putina mea experienta :P
Din cate stiu eu, la noi e un domeniu mai putin cunoscut. Dar am vazut niste lucruri super pe etsy. Acolo vreau sa ajung. Nu pe etsy, ci la nivelul acela. Dar pana acolo mai am multa mamaliga de papat.
Stam prost la capitolul materie prima: lana. La noi nu se gasesc toate sortimentele de lana. Poate voi ajunge sa-mi dau seama de lana doar privind-o. De ce? Pentru ca am dat peste lana incapatanata. Nu vroia sa se impasleasca. Iar un alt aspect: am cumparat lana murdara(paie, flori de camp si alte indicii care-mi aratau pe unde a umblat oaia).
Trecem la procesul de impaslire. E vorba de munca fizica. Cu timpul am realizat ca ceea ce faceam la inceput era doar o tentativa de impaslire :) Dar atunci aveam impresia ca am inteles. Si ca ceea ce faceam era bine. Gresit. Nu ma cred cine stie cine, dar acum fac diferenta intre produsele bine impaslite si cele mai putin bine. Nu dau exemple. Dar un lucru ma enerveaza: pretul. Fiind greu de realizat, produsele impaslite sunt scumpe. Vorbesc de cele reusite. Dar unii pastreaza pretul fara sa aibe si calitatea.
Prin urmare, un sfat pentru cumparatori: priviti de doua ori produsul si sa stiti ca un produs scump nu e neaparat si bun.
Revenind la esarfa...cateva imagini din procesul de productie. La partea cu apa si sapun nu mai am poze: nu puteam folosi aparatul.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu