sâmbătă, 16 octombrie 2010

Om de zapada - 10 ron


Cand nu faceam handmade si vedeam ca la sfarsitul lui noiembrie deja apareau podoabe de Craciun prin magazine, strambam din nas. Parca era prea devreme. Pana la Craciun ajungeam sa ma satur de ele, nu mai aveau vraja. Si iata ca am ajuns sa fac acelasi lucru. Toamna nu a trecut, iar eu am inceput sa fac "cadouri" de Craciun. Decat sa intru in criza de timp(oricum sunt, avand in vedere ca am un job), mai bine incep mai devreme. Pentru mine se va pierde din vraja Craciunului, dar poate voi recupera prin bucuria celor care se vor bucura de ceea ce fac. Am facut niste oameni de zapada. Nu va fi un singur exemplar, dar nici foarte multi nu vor fi pentru ca materialul din care-i fac are o lungime limitata :) Oameni de zapada- brose care pot fi folositi cu succes(zic eu) si pe post de cadou. Voi decideti.Au inaltimea de 12 cm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu